امام جمعه دورود :

مردم با حمایت از نظام جمهوری اسلامی توطئه دشمن را نقش برآب می‌کنند

امام جمعه دورود گفت: مردم با حمایت از سپاه و نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه دشمن را نقش برآب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام رضا حقیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دورود با اشاره به بیان اینکه دشمنان می‌خواهند سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند، بیان کرد: کمیته روابط عمومی رژیم صهیونیستی توسط آمریکا طراحی شده و ۶ میلیون از یهودیان مقیم آمریکا در این کمیته عضو بوده و می‌خواهند سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قراردهند.

وی افزود: این کمیته با ۶۰ اتحادیه در ایجاد کانال‌های نفوذ در بین نمایندگان کنگره سنا و دولت مردان آمریکا فعالیت و بخش زیادی از ثروت آمریکا در دست این کمیته است.

امام جمعه دورود گفت: این کمیته از یک توان ویژه برخوردار بوده و با لابی‌گری بسیاری از طرح‌هاو توطئه‌هایی که برعلیه ملت ایران صورت می‌گیرد، توسط این کمیته طراحی شده و به نتیجه رسیده است.

وی در ادامه گفت: این طرح ساخت رژیم صهیونیستی با هدف ایجاد یک حاشیه امن به منظور تداوم اقدامات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و ایجاد تفرقه در بین مسلمین به منظور براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حقیان در ادامه با بیان اینکه این کمیته با تصویب این طرح به طور خاص به منظور برخورد با سپاه عمل می‌کند، گفت: سپاه بعنوان یک نیروی توانمند بوده که با حمایت مردم و هدایت‌گری‌های رهبرحکیم و فرزانه انقلاب در برابر توطئه اسرائیل ایستادگی و مقاومت می‌کند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران ۴۰ سال اینگونه طرح‌ها را تجربه کرده و گزینه‌ها را دیده است، مردم آگاه و هوشیار کشورمان با حمایت از سپاه و نظام جمهوری اسلامی توطئه دشمن را نقش برآب خواهند کرد.

خطیب نماز جمعه دورود به مسئولان مربوطه در خصوص پرداخت پول گندم خریداری شده از کشاورزان تذکر داد و گفت: بسیاری از کشاورزان با تسهیلات بانکی و یا قرض، محصول را به هنگام تحویل می‌دهند و انتظار می‌رود مسئولان به موقع طلب کشاورزان را پرداخت کنند.

انتهای پیام/د

طلب گندمکاران توسط مسئولان پرداخت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.