کاراته کاهای کرمانی در مسابقات کاراته کارگران کشور که به میزبانی سیرجان برگزارشد، برسکوی دوم ایستادند و عنوان نایب قهرمانی رقابت ها را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدى محمدى، دبیر هیئت کاراته استان کرمان گفت: در مسابقات کاراته کارگران کشور که به میزبانی سیرجان برگزارشد،110 کاراته کا در قالب 13 تیم از 12 استان کشور حضور داشتند.

وی افزود: در پایان، در مجموع مدال ها، تیم  تهران با کسب 5 طلا قهرمان شد، تیم کرمان، با کسب 3 طلا, 3 نقره و یک برنز بر سکوی دوم ایستاد و تیم لرستان نیز با یک طلا و 2 برنز به مقام سومی دست یافت.

محمدی تصریح کرد: تیم کرمان با ترکیب محمد سالاری، امیر حسین خانی، امین رضایی، مجتبی کامیاب، محمد نجفیان و امیرآقاخانی و ایمان خراسانی به مربیگری محمد احسانی و سرپرستی منصور انجم شعاع  در این رقابت ها حضور داشت.

وی یادآور شد: در این رقابت ها، سیروس خالقی در کاتای انفرادی مقام اول، سعیدکاظمی، حسین زرین نعل و حسام زرین نعل در کاتای تیمی مقام اول، محمدامیر آقاخانی -55، مقام دوم، مجتبی کامیاب -75مقام اول، محمد سالاری -84 مقام دوم و امین رضایی در +84 مقام سوم، را کسب کردند.

مسابقات کاراته کارگران کشور ۲۷ و ۲۸ مهر جاری به میزبانی شرکت جهاد نصرسیرجان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات کاراته کارگران کشور در سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار