در هفته گذشته افزون بر به ۱۵ میلیون سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرا بورسی در تالار بورس منطقه‌ای استان در ارومیه خرید و فروش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛   وحید جوادی  مدیر بورس  منطقه ای آذربایجان غربی ارزش معاملات سهام را 38 میلیارد و 870 میلیون و 180 هزار و 468 ریال اعلام کردو افزود: درهفته گذشته تعداد 15میلیون و 314 هزار و 468 سهم از سهام شرکت های بورسی و فرابورسی در تالار بورس منطقه ای آذربایجان غربی، داد و ستد شد.

مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی اضافه کرد: در هفته ای که گذشت حجم خرید و فروش سهام از نظر تعداد نزدیک به چهار میلیون و پانصد هزار سهم افزایش یافت که رشد بیش از 41 درصدی را نسبت هفته سوم مهرماه نشان می دهد.

 وی افزود: این میزان سهام معامله شده مربوط به 158 شرکت است که توسط 13 کارگزار در  17 ایستگاه معاملاتی مورد معامله قرار گرفته است.

 جوادی افزایش شاخص در بازار بورس منطقه ای استان را نیز یاد آور شد و اظهار کرد: شاخص کل بازار بورس با یک هزار و 24 واحد افزایش به 85هزار و  768 واحد و شاخص کل بازار فرابورس هم با یک واحد کاهش به 928 رسید.

به گفته مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی در هفته ای که گذشت تعداد بیست میلیون و 90هزار و 340 سهام از پنج شرکت استان به ارزش افزون بر 54 میایارد و 611 میلیون ریال در تالارهای بورس و فرابورس کشور خرید و فروش شد.

انتهای پیام/ح

 

 بیش از 15 میلیون سهم در بورس منطقه ای آذربایجان غربی داد و ستد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.