هاشمی: درباره داوری دیدار تیمم مقابل نیروی زمینی صحبتی ندارم

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: درباره داوری صحبتی ندارم و معتقدم هر کس صحبتی انجام دهد و یا توجیهی داشته باشد خودش ار خراب کرده است.

هاشمی : امیدوارم همه اشتباهات سهوی باشد / کسی تلاش کند چیزی را توجیه کند خوش را خراب کرده استمصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، درباره مسابقه هفته دوم این تیم در برابر تیم نیروی زمینی که در نهایت با شکست تیم مهرام همراه بود گفت : بار ها گفته ام که هر کس باید سرش در کار خودش باشد و تلاش کند اشکلات خودش را پیدا و آن را بر طرف کند.

او افزود: تیم  باید شرایط خوبی داشته باشد و به قدری آماده باشد که در چند دقیقه آخر دچار مشکل نباشد. حالا دیگر قرن بیست و یکم است و همه می توانند همه چیز را ببینند. در مجموع معتقدم اگر من درباره داوری صحبت کنم خودم را خراب کرده ام و اگر هم کسی تلاش کند تا آن را توجیه کند خودش را خراب کرده است امیدوارم این اشتباه ها سهوی بوده باشد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: باید تمرکز هر کس بر روی کار خودش باشد و هر که سعی کند مسئله ای را توجیه کند بدتر است.

هاشمی درباره شرایط تیم بسکتبال مهرام پس از مدتی غیبت در مسابقات لیگ بیان داشت: باشگاه مهرام در تمام سال هایی که در مسابقات شرکت کرده است همواره به دو مسئله توجه داشته است. اول  قهرمانی ودوم  خروجی های خوب برای بسکتبال کشور،  که خوشبختانه اگر به سابقه مهرام نگاه کنید  می توانید خروجی های خوب این باشگاه و نتایج آن را ببینید. 

او ادامه داد: تلاش می کنیم تا بر اساس توانایی هایمان و بودجه ای که داریم توجه ویژه ای به این مسائل داشته باشیم و همواره در همه بازی ها تلاش می کنیم تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. برای تیم ما هیچ گاه بازی بدون اهمیت نبوده و ما تلاش می کنیم که در رقابت با تیم های بالا و پائین جدول همواره بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مصطفی هاشمی در پایان و درباره برنامه بازی های مهرام در هفته های آینده گفت: در هفته سوم رقابت های لیگ با قرعه استراحت رو به رو هستیم و پس از آن و در هفته چهارم به مصاف تیم یس آل گرگان در این شهر می رویم.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال مهرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار