حکم قلع و قمع ۲۱ ساخت و ساز غیرمجاز در بابلسر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن رزاقی مدیر جهاد کشاورزی بابلسر گفت: به منظور اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در ۶ ماه نخست امسال ۲۱ مورد حکم تبصره ۲ ماده ۱۰ در این شهرستان اجرا شد.

وی از اجرای حکم تبصره ۲ ماده ۱۰ برای ۶ مورد دیوار کشی و ساخت و ساز غیرمجاز در روستای تازه آباد شهرستان بابلسر در یک هفته اخیر خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر گفت: برای حفاظت از اراضی کشاورزی، سامانه ۱۳۱ با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی، پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی راه اندازی شد و آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات مردمی است.

رزاقی از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی با سامانه ۱۳۱ تماس برقرار کنند تا اقدام به موقع قانونی توسط کارشناسان مربوطه صورت گیرد.

وی گفت: برخی از افراد به دلیل ناآگاهی و عدم توجه به قانون حفظ کاربری اراضی اقدام به خرید بنا‌های غیر مجاز می‌کنند که پس از اجرا واعمال قانون دچار ضرر و زیان‌هایی می‌شوند و به همین منظور به مردم توصیه می‌شود قبل از انجام هر گونه معامله خرید زمین در حریم شهر‌ها و خارج از محدوده قانونی طرح هادی مصوب روستا و انجام هرگونه ساخت و ساز به همکاران جهاد کشاورزی در نزدیکترین مرکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند و یا با سامانه ۱۳۱ تماس برقرار کنند و از چگونگی مسایل زمین اطلاع پیدا کنند.
انتهای پیام/آ

اجرای ۲۱ حکم قلع و قمع در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.