محسن رضایی در آستانه سی ام مهرماه و بمناسبت سالروز حمله موشکی ددمنشانه رژیم بعثی به مردم مسجدسلیمان که منجر به شهادت بیش از 120 نفر از مردم مسجدسلیمان شد مطلبی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سی‌ام مهرماه، آغاز یکی از بزرگ‌ترین حملات وحشیانه و غیرانسانی رژیم بعثی صدام به شهر مسجد سلیمان بود؛ حملاتی که در راستای ایجاد ترس در مردمان دلاور مسجد سلیمان صورت پذیرفت، ولی با مقاومت جانانه تاریخی مردان و زنان این دیار تاریخ‌ساز، مسجد سلیمان در مقابل آماج موشک‌ها و گلوله‌ها ایستاد و حماسه‌ای بزرگ را در تاریخ دفاع مقدس ثبت کرد که تا ابد جاودان خواهد ماند.

به همین مناسبت محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پستی را با عنوان "روز خونبار مسجد سلیمان" به اشتراک گذاشت.

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"روز خونبار مسجد سلیمان

٣٠ مهرماه ١٣٦٢ ارتش بعثی  صدام با سه فروند موشک اسکاد، دو فروند در ساعت ١٤ و یک فروند در ساعت ١٦، سه محله مسکونی سبزآباد، چاه نفتی و ١٧ شهریور را در مسجد سلیمان هدف قرار داد؛ موشک سوم درحالی به مسجد سلیمان اصابت کرد که مردم و نیرو‌های دولتی در حال جا به جایی  شهدا و مجروحان بودند. آن روز بیش از ١٢٠ نفر شهید و ٢٥٠ نفر که زنان و کودکان بسیاری در بین آنان بود، زخمی شدند.
حمله ٣٠ مهرماه به  مسجد سلیمان، وسیع‌ترین حمله موشکی رژیم بعث به مناطق مسکونی کشورمان به شمار می‌آید. مقاومت مردم بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس در این شهر و شهر‌های  ایذه،  اندیمشک، دزفول،  شوشتر و  اهواز از مرز چند هزار شهید گذشت.
درود خدا بر روح بلند غیرتمندان و سلحشوران این آب و خاک."

 پیام رضایی در سالگرد وسیع ترین حمله موشکی دشمن بعثی به مسجدسلیمان

انتهای پیام/

یادداشت رضایی به مناسبت حمله موشکی رژیم بعث عراق به مسجد سلیمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار