فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان، از دستگیری قاتل فراری به همراه همدستش و کشف یک قبضه اسلحه دست ساز پس از گذشت دو ماه از وقوع قتل در این شهرستان خبر داد.

دستگیری قاتل فراری و کشف یک قبضه اسلحه دست سازبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان،  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل مردی ۳۵ ساله بر اثر اصابت گلوله به پهلو وی در بخش مرکزی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اشراف اطلاعاتی توانستند پس از دو ماه از وقوع قتل، محل اختفای قاتل و همدستش را شناسایی و آن‌ها را طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ منصوری با بیان اینکه انگیزه قتل، اختلافات شخصی از سوی متهمان اعلام شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

قاتل فراری دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار