کمیته امداد استان کرمان به‌منظور فراهم کردن بستر مناسب برای حضور محرومان در پیاده‌روی اربعین امسال آماده جمع‌آوری کمک‌های خیران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه پیاده‌روی اربعین منبع خیر عظیم است، گفت: این نهاد به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت عظیم و معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی هرساله زمینه حضور حداکثری مددجویان را به کربلای معلی فراهم می کند.
وی، از استقبال و درخواست بسیاری از مددجویان برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی امسال خبر داد و از خیران نیکوکار خواست با کمک‌های خود زمینه حضور حداکثری مددجویان و محرومان را برای شرکت در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی فراهم کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه ۴۳۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این استان سال ۹۵ در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کردند، گفت: کمیته امداد استان کرمان به‌منظور فراهم کردن بستر مناسب برای حضور محرومان در پیاده‌روی اربعین امسال آماده جمع‌آوری کمک‌های خیران است.
وی با اشاره به‌ضرورت مشارکت مردم خیر استان برای حضور نیازمندان در اماکن زیارتی، گفت: امسال در ماه‌های محرم و صفر در صورت مشارکت خیران نیک‌اندیش زمینه حضور زوار بیشتری به کربلای معلی فراهم خواهد شد.
وی تصریح کرد: خیران نیکوکار می توانند، برای مشارکت در طرح شوق زیارت به منظور حضور حداکثری مددجویان در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی با مراجعه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان و یا با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌ حساب 2203136105 و شماره کارت 5859837000064879 بانک نجارت به نام کمیته امداد در این امر خیر مشارکت کنند.
انتهای پیام/ی

کمک خیران به همایش پیاده روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار