مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر:

۷۰۰ نفر از سربازان وظیفه در پادگان‌های استان بوشهر مهارتی افزایی شدند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۰۴ هزار نفرساعت آموزش در پادگان‌های نظامی استان ارائه شده که در این بین ۷۰۰ نفر از سربازان آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

۷۰۰ نفر از سربازان وظیفه در پادگان‌های استان بوشهر مهارتی افزایی شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در نشست بررسی اجرای طرح‌های مهارت‌های آموزی در پادگان‌ها و مراکز نظامی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم مهارت در حل مشکلات بیکاری جامعه اظهار داشت: تنها راه برون رفت از معضل بیکاری جوانان، مهارت‌افزایی است که در این راستا کارگاه‌های مختلف حرفه‌ای در استان راه‌اندازی و رایگان مهارت‌افزایی می‌کند.

وی، از اجرای طرح توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در پادگان‌های نظامی استان خبر داد و گفت: با تعاملی که بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و ستادکل نیرو‌های مسلح انجام شده بنا است تعداد مشمولانی که تحت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار می‌گیرند افزایش پیدا کند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از آموزش مهارتی سربازان در پادگان‌های استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۰۴ هزار نفرساعت آموزش در پادگان‌های نظامی استان ارائه شده که در این بین ۷۰۰ نفر از سربازان آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به ضرورت توانمند سازی شغلی سربازان وظیفه به عنوان جوانان آینده ساز کشور اظهار کرد: دوره سربازی یکی از مقاطع مهم زندگی یک جوان است که می‌توان با مهارت آموزی در زمینه‌های مختلف بویژه با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه اشتغال مولد آن‌ها در آینده را فراهم ساخت.

وی، به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای خانواده نیرو‌های مسلح پرداخت و با تاکید بر توجه بیشتر به آن به سبب موفقیتی که داشته است، خاطرنشان کرد: تمام آموزشگاه‌های آزاد وابسته به آموزش فنی و حرفه‌ای، آمادگی کامل برای اجرای آموزش برای خانواده‌های کارکنان نیرو‌های مسلح را دارند.

انتهای پیام /پ

۷۰۰ نفر از سربازان وظیفه در پادگان‌های استان بوشهر مهارتی افزایی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.