رئیس بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: تجهیزات بسیج جامعه پزشکی جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی امروز صبح به شهر مقدس کربلا اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  قادری رئیس بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت این تجهیزات در سه تریلر شامل کانکس اسکان ، کانکس امانتداری و کانتینر حمل اقلام موکب علی بن موسی الرضا (ع) از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد به کربلا ارسال شد.

 قادری افزود: این موکب برای دومین سال پیاپی در عمود 1407 مقابل سیدجعده برپا می شود و از 14 آبان تا 19 آبان روز اربعین در کربلا چهار خدمت درمان ، اسکان ، امانتداری و شارژ موبایل را به زائران انجام می دهند .

به گفته رئیس بسیج جامعه پزشکی استان یزد گروه پزشکی این موکب اعم از پزشکان متخصص ، فوق تخصص و عمومی و کادر تزریقات به همراه داروهای رایگان به ارزش بیش از 80 میلون تومان خدمات بهداشتی و درمانی را به زائران اربعین حسینی ارائه خواهند کرد.

قادری افزود:در بحث امانتداری قرار شد کیف و کوله های زائران را تا تعداد 3500 نفر تحویل بگیریم و برای اسکان هم برنامه ریزی کردیم که بتوانیم بیش از هزار نفر را اسکان دهیم و ضمنا برای 2000 نفر هم امکانات شارژ موبایل را فراهم می کنیم.

وی افزود: با کانتینرهایی که حمل شد تعداد 1000 تخته پتو ، 1100 عدد بالشت ، دارو به ارزش 80 میلیون تومان ، چادرهای مورد نیاز ، تانکر آب و دیگر اقلام مورد نیاز موکب را به کربلا فرستادیم.

تجهیزات ویژه موکب علی بن موسی الرضا (ع) جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی امروز صبح به شهر مقدس کربلا اعزام شد.

انتهای پیام/ ی

خدمت رسانی جامعه پزشکی یزد به زائران حسینی درعراق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.