رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان گفت: تیم‌های امدادی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای پوشش امداد و سلامت زائران اربعین حسینی به مرزشلمچه و چذابه اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، دکتر سید حسین داودی افزود: این گروه امدادی 12 نفره برای ارائه خدمات پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی در مرز شلمچه و چذابه مستقر می شوند.اعزام تیم های امدادی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مرز شلمچه
وی گفت: این گروه امدادی از یک آبان تا 25 آبان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای پوشش امداد- سلامت زانران خدمات اورژانسی ارائه می دهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین از اعزام 4 موکب از سازمان بسیج جامعه پزشکی برای ارائه خدمات بیمارستانی به کربلا خبر داد و گفت: 180 نفر پزشک و پرستار در قالب چهار تیم 45 نفره در سه شیفت در کربلا به زائران هرمزگانی خدمات ارائه می دهند.
دکتر سید حسین داودی افزود: 110 میلیون تومان دارو و 80 میلیون تومان تجهیزات پزشکی برای این گروه بیمارستانی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: این هزینه را بسیج دانشگاه علوم پزشکی و خیران بخش بهداشت و درمان هرمزگان تامین کرده است.
دکتر داودی گفت: گروه بسیج بیمارستانی از قشم ،میناب و بندرعباس از هفتم تا 21 آبان در کربلا به زائران هرمزگانی خدمات بهداشتی ارائه می دهند.

اعزام تیم امدادی  هرمزگان به  شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.