کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از باخت برابر الهلال توانستیم برد روحیه بخش برابر نفت تهران بدست آوریم.

به گزارش  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی درباره برد برابر نفت طلائیه تهران اظهار کرد: بازی خوبی بود و با پیروزی برابر نفت اتفاقات خوبی رقم زدیم. بعد از باخت برابر الهلال توانستیم یک برد روحیه بخش برابر نفت تهران بدست آوریم. 

او درباره انتقاد پیشکسوتان پرسپولیس به نحوه بازی این تیم برابر الهلال گفت: به نظرم ما برابر الهلال خوب بازی کردیم اما با بدشانسی و اشتباهات داوری نتوانستیم به فینال صعود کنیم. تیم پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان است و آنها هم برای تیم زحمت کشیدند  و نظرشان محترم است. 

سید جلال حسینی درباره بازی دربی سرخابی ها گفت: درباره این بازی نظری ندارم اما از فردا آماده این دیدار می شویم. 

کاپیتان پرسپولیس درباره وضعیت نفت تهران بیان کرد: این تیم خیلی مشکل دارد اگر زمانی که بدهی اش 10 میلیارد تومان بود به طلبکاران می داد با مشکل مواجه نمی شد اما اکنون بدهی اش به 30، 40 میلیارد رسیده و کار سختی برای پرداخت این بدهی ها دارد. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اقدامی برای رسیدگی به طلب بازیکنان سابق نفت نمی کنند و سازمان لیگ مقصر اصلی این موضوع است. 

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال به شکایت طلبکاران نفت تهران را رسیدگی نمی کند و قرار شد اگر امکانش وجود داشته باشد  به ای اف سی شکایت کنیم.

انتهای پیام/  

واکنش سید جلال حسینی به پرداخت نشدن مطالباتش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار