حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی به عنوان دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد انتخاب شد.

دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تغییر کردبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌رضا ارزانی را به سمت «مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد» منصوب کرد.

متن این حکم به این قرار است:

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند و صلاحیت‌های علمی جنابعالی به استناد مصوبه سیصد و دومین جلسه مورخ 71/12/18 شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان «مشاور وزیر و دبیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان در تقویت فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که نقش ارزنده‌ای در اعتلای فرهنگ اسلامی کشور بر عهده دارند، موفق و مؤید باشید. همچنین تا تعیین مدیر کل استان، اداره سرپرستی اداره کل اصفهان نیز به جنابعالی محول می‌شود.

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در استان اصفهان، مدیر مرکز آموزش زبان‌های خارجی دفتر تبلیغات اصفهان، مسئول منطقه اقیانوسیه و ژاپن اداره کل اعزام مبلغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ریاست دبیرخانه ادیان توحیدی استان اصفهان، ریاست دبیرخانه مهندسی تبلیغات دینی استان اصفهان، عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه اصفهان، مشاور فرهنگی ستاد اقامه نماز استان اصفهان و معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بود.

گفتنی است؛ پیش از این، حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی از سال 85 عهده‌دار مسئولیت دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار