نماینده کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح زیبا سازی ورودی‌های شهر دهدشت به طول ۵ کیلومتر اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  عدل هاشمی پور نماینده شهرستان‌های کهگیلویه،چرام، بهمئی و لنده در نشست با اعضای شورای اسلامی و شهرداری دهدشت برای تصمیم گیری در مورد وضعیت این شهر گفت: ورودی‌های مناسب برای شهر در زیباسازی شهرنقش زیادی دارد که در این باره نشستی با استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی برگزار و تصمیم گیری ویژه شد.

عدل هاشمی پور در مورد طرح‌های عمرانی دهدشت افزود: مصوب شد برای کمک به طرح‌های عمرانی شهر دهدشت، شهردار به همراه تیمی متخصص برای رفع مشکلات این طرح‌ها به تهران سفر کند.

وی ادامه داد: ماشین آلات مشکل دار شهرداری باید تعمیر، مشکلات آتش نشانی پیگیری و پارک بلادشاپور از بلاتکلیفی خارج شود به طوریکه در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از این طرح باشیم.

وی با بیان اینکه قرار شد کار‌ها اولویت بندی شود و مطابق اولویت پیگیری شود افزود: باید منابع مالی به صورت کارشناسی شده و مطابق اولویت هزینه شود.

هاشمی پور به مبلمان شهری و روکش آسفالت خیابان‌های دهدشت نیز اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد از طریق پتروشیمی و کارخانه آسفالت جاده پاتاوه به دهدشت، روکش برخی از خیابان‌های شهر دهدشت انجام شود.

 

انتهای پیام/ش

زیباسازی ورودی‌ شهر دهدشت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.