امیرحسن‌خانی در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نشست مشترک کمیسیون اصل 90 در سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 از برگزاری نشست مشترک این کمیسیون در سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.

برگزاری نشست مشترک کمیسیون اصل 90 در سازمان بازرسی کل کشور/ برخی قوانین محل عبور فساد باید اصلاح شودمحمدرضا امیرحسن‌خانی نائب رئیس دوم کمیسیون اصل 90 در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: جلسه امروز در سازمان بازرسی کل کشور با حضور ناصر سراج و معاونان وی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست درباره مسائل مختلفی از جمله محدودیت‌ها و ابهامات در قوانین و درخواست‌هایی که سازمان بازرسی از نمایندگان داشتند، مطرح شد.

نماینده مردم طبس و فردوس تصریح کرد: مسئولان سازمان بازرسی کل کشور اعلام کردند برخی قوانین دارای ابهام بود و شفاف نیستند، با شفافیت هرچه بیشتر قوانین در حوزه مالی و اداری مسلما فساد کم‌تر می‌شود.

امیرحسن‌خانی اذعان داشت: آقای سراج اعلام کرد که برخی قوانین در بعضی قسمت‌ها محل عبور فساد است که باید این قوانین به مجلس معرفی شده تا با برنامه‌ریزی این مسائل رفع شود.

نائب رئیس دوم کمیسیون اصل 90 با تأکید براینکه مکاتبات فی‌ما بین سازمان بازرسی و کمیسیون اصل 90 هم مسائلی مطرح شد، گفت: سازمان بازرسی کل کشور پاسخ‌هایی را باید به درخواست‌های این کمیسیون ارائه کند، این نشست تشریح خوبی را در برداشت و با موضوعات مطرح شده می‌توان در برخورد با مفاسد انسجام بیشتری داشت.

انتهای پیام /

برخی قوانین محل عبور فساد باید اصلاح شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار