دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: کرد: هر کس در هر جایگاهی است، باید پیوست فرهنگی برای کارهایش داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان شامگاه یکشنبه دیروز در نشست مشترک نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان با فرماندهان، مدیران کل، احزاب سیاسی و نخبگان حوزوی و دانشگاهی کردستان با موضوع «نقش شایسته‌سالاری در توسعه استان»، گفت: تا زمانی که مدیران ما دوستدار افراد چاپلوس و تملق‌گو باشند، شایسته‌سالاری جایی نخواهد داشت.

وی افزود: اگر دنبال تحقق اصل مهم شایسته‌سالاری به عنوان یکی از کلیدی‌تریم مباحث در ایجاد توسعه هستیم باید مدیران ما در گام نخست افراد تملق‌گو را دور کرده و افراد صادق را کنار خود قرار دهند.

الله‌مرادی گفت: نباید اجازه دهیم افرادی که توانایی کافی و تخصص لازم ندارند در پست‌ها و مسوولیت‌های مهم و سازمانی به کار گرفته شوند.

الله‌مرادی بیان کرد: هر کس در هر جایگاهی است، باید پیوست فرهنگی برای کارهایش داشته باشد، اگر پیوست فرهنگی همراه کارها مورد توجه قرار گیرد در مابقی حوزه‌ها نیز موفق خواهیم بود.

 وی با بیان اینکه مهم‌ترین اصل در این راستا رسیدن به تعریف واحدی از شرایط لازم برای شایستگی است، افزود: ما اول باید افرادی را پیدا کنیم که شایسته و در تراز جمهوری اسلامی هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: فرهنگ تحول ایجاد می‌کند، بطور مثال، اگر دنبال رفع مشکل ترافیک هستیم، تنها کار در حوزه عمران شهری کافی نیست و در گام اول باید به بحث فرهنگ توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/ د م

با تملق گویی، شایسته سالاری ایجاد نمی شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.