فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تدوین طرح جامع اربعین گفت: ۴۷ ایستگاه پلیس در مسیر تردد زائران اربعین حسینی از ورودی استان تا پایانه مرزی مهران راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی ۴۷ ایستگاه پلیس در اربعین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار نورعلی یاری در نشست قرارگاه اربعین که به ریاست فرمانده نیروی انتظامی در پایانه مرزی مهران برگزار شد، اعلام کرد: طرح جامع اربعین با محوریت سه حوزه کنترل جمعیت، مدیریت ترافیک ، و امنیت مرزی و پایانه مرزی مهران طراحی و تدوین شده است.

وی افزود: همه امکانات و ظرفیت‌های استان برای اجرای ماموریت بزرگ اربعین بسیج شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از ورودی استان در حمیل تا پایانه مرزی مهران ۴۷ ایستگاه تلفیقی پلیس از پلیس راه، پیشگیری و پلیس امنیت مسیر تردد زائران اربعین را تحت پوشش ترافیکی امنیتی و نظامی قرار خواهند داد.

یاری ساماندهی پارکینگ‌ها را از دیگر اقدامات امسال نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: با تجربیاتی که در سالهای گذشته به دست آوردیم پارکینگ های موجود ساماندهی و برای ارائه خدمات مناسب و بهینه به شرکت‌های انتظام واگذار شدند .

یاری تکمیل اتاق مانیتورینگ و ساخت قرارگاه مرکزی را از اقدامات زیرساختی پلیس استان عنوان کرد و گفت: برای تسهیل در تردد زائران اربعین امسال از تردد موتورسیکلت، وانت بارها و دستفروش‌ها از پل زائر تا پایانه مرزی مهران ممانعت خواهد شد.

انتهای پیام/اس

راه اندازی 47 ایستگاه پلیس در مسیر تردد زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.