کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: روزهای نسبتا گرمی را تا اواسط هفته آینده در استان یزد خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدرضا شیرغلامی کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: روزهای نسبتا گرمی را تا اواسط هفته آینده در استان یزد خواهیم داشت.

شیرغلامی در خصوص پیش‌بینی وضعیت جوی استان یزد در هفته جاری گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار در سطح استان مانند اکثر نقاط کشور طی چند روز آینده است.

وی افزود: طی سه روز آینده در اکثر ساعات آسمان صافی را خواهیم داشت و تنها طی امشب و فردا اندکی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

 شیرغلامی گفت: ازنظر دمایی نیز پیش‌بینی می‌شود با توجه به تقویت پر ارتفاع جنب حاره در روزهای آینده به‌ویژه در روزهای پایانی هفته جاری و اوایل هفته آینده بازهم دما افزایش پیدا کند به‌طوری‌که در روزهای یادشده بازهم دماهای 30 و 31 درجه را تجربه کنیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد ادامه داد: دمای کمینه صبحگاهی در استان افزایش چندانی نخواهد داشت و شب‌ها و صبح‌های نسبتاً سردی را در مناطق کوهستانی استان خواهیم داشت در 24 ساعت گذشته دمای شهر یزد بین 11 و 28 درجه در نوسان بود که امروز نیز پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در گرم‌ترین ساعات روزبه 28 و فردا به 29 درجه سانتی‌گراد برسد.

شیرغلامی تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود خنک‌ترین دمای دو شب آینده در یزد نیز به 11 و 13 درجه سانتی‌گراد برسد دمای هوای استان یزد در ساعت 8 صبح 14 درجه بوده است که نسبت به‌روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

وی در پایان گفت: تقریباً در هفته جاری و روزهای نخست هفته آینده روزهای نسبتاً گرمی را خواهیم داشت؛ اما باوجود افزایش دمای هوا، شب‌ها و صبحگاه‌های خنکی را پیش رو خواهیم داشت.

انتهای پیام/ی

روزهای گرم در انتظار مردم یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.