فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش ۴۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در مهرستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ اسماعیل منصوری گفت: این فرماندهی به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق با افزایش گشت زنی‌های هدفمند در محور‌های مواصلاتی و افزایش ایست و بازرسی‌های مقطعی موفق به کشف یک میلیارد و صد میلیون ریال کالای قاچاق در مهر ماه سال جاری شدند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اولویت‌های پلیس، مبارزه با سارقان و جمع آوری معتادان متجاهر می‌باشد، افزود: این فرماندهی با اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان موفق به دستگیری ۷۵ معتاد متجاهر و خرده فروش و همچنین کشف تمامی سرقت‌های رخ داده حوزه استحفاظی شهرستان شده است.


وی افزود: به منظور جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، نیروی انتظامی شهرستان موفق به کشف ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مهرماه شدند.


این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران در راستای ناامن کردن محیط برای مجرمان و ارتقا امنیت اجتماعی، در مهرماه سال جاری تعداد ۲۴۰ نفر از مجرمان را در انواع جرائم پلیسی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.


سرهنگ منصوری در ادامه به فعالیت پلیس در زمینه توقیف خودرو‌ها و موتورسیکلت سواران متخلف اشاره کرد و گفت: در راستای برخورد با وسایط نقلیه پلیس راهنمایی و رانندگی این فرماندهی موفق شدند در یک ماهه گذشته ۲۲ خودرو و ۱۲ موتورسیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کنند.


فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه اجتماعی در قالب آموزش‌ها و هشدار‌های پلیسی از طریق توزیع بروشور، نصب بنر و آموزش همگانی در سطح مدارس، محلات و مساجد توسط کارشناسان انتظامی شهرستان برای شهروندان انجام شده است از شهروندان درخواست کرد: تا هر گونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/گ

افزایش کشفیات کالای قاچاق در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار