مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:نظارت و کنترل و برنامه ریزی در همه بخش های مختلف این اداره کل باید بصورت مستمر و جدی انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:نشست شورای اداری استان به منظور تسهیل و بهبود در روند انجام فرایندهای کاری این اداره کل از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و همه مسئولین ستادی و شهرستان ها باید ضمن حضور فعال در این نشست بر انجام به موقع مصوبات آن اقدام کنند.

وی با تاکید بر امر نظارت و کنترل و همچنین خود ارزیابی بیان کرد:همه بخش ها و واحدهای تابعه باید در مسیر اجرای این موارد گام برداند و با دقت و حساسیت بیشتری در امر نظارت و کنترل فعالیت توان و انرژی بگذارند.

وی بیان نقد ها از عملکرد حوزه های مختلف را گامی به سوی بهبود عملکرد ها دانست و افزود:تلاش مجموعه ورزش و جوانان استان کرمانشاه به عنوان پشتیبان ورزشکاران و جوانان باید بر بهبود عملکردها باشد.

حسینی  گفت:همه مسئولین ستادی و شهرستان ها وظیفه دارند از ایجاد هرگونه چالش و حاشیه به طور جدی پرهیز کنند و در تمامی اعمال و فعالیت های خود بر مدار قانون،عقلانیت و منطق حرکت کنند.

 

انتهای پیام/ز

تسهیل و بهبود در روند انجام فرایندهای کاری ورزش استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.