فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از افشا شدن راز قتل یک جوان 18 ساله و دستگیری قاتل بعد از گذشت هفت سال در استان خبر داد.

فاش شدن راز قتل و دستگیری قاتل پس از 7 سال به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت:درمهرماه سال 89  در یکی از روستاهای شهرستان فاروج،  جوان 18 ساله ای به طرز فجیعی به قتل رسیده بود .

وی افزود: قاتل که پس از انجام قتل و سوزاندن جسد مقتول از صحنه متواری شده بود بعد از هفت سال شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: در بررسی اولیه ماموران یک خانم 16 ساله که اولین و تنهاترین مظنون این ماجرا بود دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

سردار مظاهری گفت: مظنون 16 ساله تاکنون در بازداشت بود و  برای ماموران انتظامی و دستگاه قضائی مبهم بود که یک خانم 16 ساله بتواند به تنهایی مقتول رابه قتل برساند و سپس سوزانده باشد، تا اینکه پرونده ازطریق دستگاه قضایی استان به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی افزود: ماموران موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و فنی وپلیسی خود، قاتل اصلی که برادر مظنون به قتل بود را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار مظاهری تصریح کرد: قاتل 25ساله که در ابتدا منکر هرگونه قتلی بود پس از بازجویی های انجام شده لب به اعتراف گشود وبه بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: قاتل پس از بازجویی های انجام شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/



دستگیری قاتل بعد از گذشت هفت سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۶
اعدام قاتل