معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری دوره آموزش هتل داری در آبان ماه سال جاری در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی زاده، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی با حضور آقای اصغرژیان دربندی استاد برجسته حوزه هتل داری در روزهای 24 و 25 آبان ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه موسسه هنر سیر عالی قاپو در برگزاری این دوره مشارکت دارد، ادامه داد: این دوره آموزشی در سرعین و یا مرکز پذیرایی عالی قاپو برگزار می شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل متذکر شد: تمامی مراکز اقامتی مجاب شده اند که برای تمدید پروانه فعالیت در این دوره آموزشی حضور یابند.

به گفته تقی زاده در این دوره مدیران هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمان پذیرهای استان با جدید ترین شیوه ها و اصول هتل داری آشنا می شوند.

وی به فعالیت 223 مرکز اقامتی در استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: در استان اردبیل 31 هتل، 86 هتل آپارتمان و 100 مهمان پذیر دایر است.

وی تاکید کرد: آموزش در حوزه گردشگری از اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های سازمان میراث فرهنگی است.

 

انتهای پیام/ح

فعالیت 223 مرکز اقامتی در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.