دیدار با امام جمعه، رژه موتورسواران، غباروبی گلزار شهدا و مسابقات دارت پیشکسوتان از مهمترین برنامه های هفته تربیت بدنی در شهرستان جیرفت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سلحشور سالاری نیا، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت با اشاره به برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان، گفت: دیدار کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت و تعدادی از ورزشکاران با امام جمعه شهرستان، رژه موتورسواری تیم موتور کراس شهرستان جیرفت از اداره ورزش و جوانان تا گلزار شهدا و غباروبی گلزار شهدا از جمله ی برنامه هایی بودند که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد.

وی افزود: مسابقات دارات پیشکسوتان با هدف تکریم سالمندان از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش بود که در دو بخش آقایان و بانوان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت برگزار شد.

سالاری نیا تصریح کرد: در پایان، در بخش بانوان، مهدخت زابلی، منصوره سلندری و فاطمه دوماری عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش آقایان نیز، محمد شریفی مقام اول را از آن خود کرد و حسن پاداش و ابراهیم پلاشی به طور مشترک دوم شدند.

انتهای پیام/ب

هفته تربیت بدنی در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار