بر اثر آتش سوزی یک دستگاه تانکر سوخت درابتدای جاده اراک- تهران یک نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند و موجب ترافیک سنگین در این مسیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حدود ساعت 17 امروز یک دستگاه تانکر سوخت در ابتدای جاده اراک - قم مقابل یگان ویژه آتش گرفت و دراثر این سانحه یک نفر کشته و4 نفر مصدوم  شدند و در این مسیر و شهر اراک به سمت میدان امام ترافیک سنگین ایجاد شده است.

آتش‌سوزی تانکر حمل سوخت در ابتدای جاده اراک - قم با ۷ کشته و مصدوم / ترافیک سنگین در مسیر منتهی به میدان انقلاب شهر اراک

در این سانحه  تانکر ایسوزو حامل مواد اشتغالزا در ابتدای اتوبان اراک -قم با پراید برخورد کرد و و راننده تانکر در میان شعله های آتش جان سپرد.

سرهنگ امیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت :راننده کامیونی که عامل و مقصر اصلی این تصادف بودبعد از متواری شدن خودرا به پلیس معرفی کرد .

  ترافیک شدید خودرو ها قبل از میدان امام شهر اراک ابتدای صدا و سیما تا ۵ کیلومتری محل وقوع حادثه تصادف در محور اراک -قم  ادامه دارد.

آتش‌سوزی تانکر حمل سوخت در ابتدای جاده اراک - قم با ۷ کشته و مصدوم / ترافیک سنگین در مسیر منتهی به میدان امام شهر اراک + عکس

انتهای پیام / ج

ترافیک سنگین تا5 کیلومتری محور اراک_ قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.