15 آبان ماه پایان مهلت ثبت‌نام از متقاضیان تسهیلات طرح رونق تولید در استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 15 آبان ماه امسال پایان مهلت ثبت‌نام از متقاضیان تسهیلات طرح رونق تولید اعم از سرمایه در گردش، ثابت و نوسازی وبازسازی خواهد بود و درخواست‌هایی که تا تاریخ مذکور در این سامانه ثبت شوند، قابل بررسی خواهد بود.

 وی با اشاره به عملکرد این سازمان در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید، ادامه داد: پرداخت تسهیلات طرح رونق در استان از ابتدای سال تا پایان مهر ماه برابر با 72 میلیارد تومان بوده که این میزان تسهیلات به 56 واحد پرداخت شده است.

 فغفوری افزود: در حال حاضر بیش از 471 واحد با طرح نیمه‌تمام برای دریافت تسهیلات طرح رونق در استان ثبت‌نام کرده‌اند

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اضافه کرد: تسهیلات طرح رونق در استان در مقایسه با مدت مشابه از نظر مبلغ 40 میلیارد تومان و از نظر تعداد 100 طرح کمتر از سال گذشته پرداخت شده که باتوجه به تاکیدات صورت گرفته در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بررسی و پرداخت این تسهیلات سرعت بیشتری گرفته است.

 این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 70 درصد ثبت‌نام‌ها برای طرح نوسازی وبازسازی بوده که 50 واحد جهت بررسی و تشکیل پرونده تسهیلاتی به بانک معرفی شده‌ااند ولی با توجه به اینکه شیوه‌نامه پرداخت این تسهیلات هنوز ابلاغ نشده، در حال حاضر مبلغی برای متقاضیان پرداخت نشده است و این مسئله از سوی این سازمان و استانداری برای ابلاغ شیوه‌نامه و پرداخت تسهیلات در حال پیگیری است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، یادآور شد: واحدهای تولیدی صنعتی ومعدنی متقاضی تسهیلات سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و تسهیلات نوسازی وبازسازی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سایت بهین‌یاب نشده‌اند، تا تاریخ 15 آبان ماه فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ن

پرداخت 72 میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق در استان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.