مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از اجرااجرای 100 طرح آبرسانی روستایی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فیض‌الله پاسره با بیان این که شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در راستای آب رسانی به روستاهای استان اقدامات خوب انجام داده است، اظهار کرد: امیدوارم زمانی برسد که همه روستاهای استان از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.ی 100 طرح آبرسانی روستایی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر یک هزار و 150 میلیارد ریال خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد به دیگر اقدامات آب و فاضلاب اشاره کرد و از اجرای بیش از 70 کیلومتر خط انتقال، 30 کیلومتر شبکه توزیع در سطح روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

این مسوول در ادامه عنوان داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 420 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

وی از اجرای 100 طرح آبرسانی روستایی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر یک هزار و 150 میلیارد ریال خبر داد.

پاسره تصریح کرد: 18 مورد از این تعداد با بیش از 380 میلیارد ریال اعتبار در قالب مجتمع‌های آبرسانی در حال راه‌اندازی است که محل تامین اعتبار آنها از صندوق توسعه ملی است.

 انتهای پیام/غ

آبرسانی به روستا های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.