معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت:تصفیه‌خانه و شبکه فاضلاب شهر چادگان حدود 50 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن غلامی  در پاسخ به مطالبه شهردار و رئیس شورای شهر چادگان در مورد وضعیت فاضلاب این شهرستان اظهار داشت: تصفیه‌خانه و شبکه فاضلاب شهر چادگان حدود 50 درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: لوله‌کشی شهری را شرکت عمران زاینده‌رود متعهد شده که متوقف شده، مرتباً در جلسات تذکر داده‌ایم اما مشکل نبود اعتبار را بهانه می‌آورند، بخشی از کار صورت گرفته اما فعلاً لوله‌کشی در حال انجام نیست.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ادامه داد: از کل شبکه فاضلاب، تصفیه‌خانه مورد تعهد ماست که پیش‌بینی می‌کنیم تا سه سال آینده با 10 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری برسد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در حال حاضر فاضلاب شهر چادگان وارد دریاچه پشت سد می‌شود، گفت: فاضلاب وارد چاه می‌شود و «ماند» آن باقی می‌ماند در طول مسیر هم که تا دریاچه طی می‌شود تا حدودی خودپالایی انجام می‌گیرد.

غلامی با بیان این که خانه‌های شهر تا آب فاصله دارند، تأکید کرد: با توجه به مکان قرار گرفتن شهر در دره، فاضلاب باید مسیر دره‌ای را طی کند تا به دریچه برسد و این حرکت در مسیر شنی به بهبود وضعیت آب کمک می‌کند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطرنشان کرد: نهایتاً زهابی که از فاضلاب باقی مانده وارد دریاچه می‌شود که آلودگی زیادی ایجاد نمی‌کند و آب نسبتاً سالمی وارد دریاچه می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

فاضلاب چادگان به صورت طبیعی تصفیه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار