رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت:با تلاش‌های معاونت آمار و انفورماتیک استان، سیستان و بلوچستان درثبت ابلاغ الکترونیک در کشور پیشگام است.

سیستان و بلوچستان در ثبت ابلاغ الکترونیک در کشور پیشگام استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان در هفتمین نشست شورای قضائی استان که صبح امروز در محل دفتر ایشان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از الویت‌های قوه قضائیه و معاونت آمار و انفورماتیک، ابلاغ الکترونیکی و ثبت نام مراجعین در سامانه ثنا بوده است که این امر در استان ما با تلاش‌های این معاونت به خوبی محقق شده است و امروز بیش از ۷۷ درصد ابلاغ‌ها در استان به صورت الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

حمیدی  ثبت نام زندانیان در سامانه ثنا را ابتکار استان سیستان و بلوچستان دانست و ادامه داد: حدود ۵۰۰۰ نفر از مجموع زندانیان استان تا کنون در سامانه ثنا ثبت نام نموده اند.

وی ثبت نام ۷۵۰۰۰ از مراجعین به دستگاه قضائی استان در سامانه ثنا را آمار چشمگیری در سطح کشور دانست و از زحمات و تلاش‌های قضات، مدیران و کارکنان مجموعه قضائی استان تقدیر کردد.

رئیس شورای قضائی سیستان و بلوچستان به مباحث اخلاقی اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از خلقت انسان خلیفه الله شدن است و اگر انسان همیشه خود را در محضر خداوند ببیند محال است که مرتکب گناه شود.

حمیدی افزود: یکی از آفت‌هایی که باعث ارتکاب انسان به گناه می‌گردد غفلت از ذات باری تعالی است، امکان ندارد خداوند در ذهن انسان باشد و او مرتکب گناه شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: در محضر خدا بودن برکات و آثار خیر فراوانی دارد که باعث می‌شود تحمل مشکلات و سختی‌ها آسان شود و انسان در انجام وظایف و امور خود با مشکل روبه رو نشود.

حمیدی یکی از بهترین اعمال در دنیا را ذکر دانست بدین معنی که انسان همیشه و در همه حال باید به یاد خداوند باشد.

وی در پایان خواستار تمرین و ممارست بیشتر افراد برای غافل نشدن از اصل آفرینش خود شد و راه نجات انسان را یاد و ذکر خداوند دانست.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار