نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه دمای منطقه لاریجان تا ۳۰ درجه زیر صفر می رسد، خواستار محسوب شدن آن جزو مناطق سردسیر از نظر تعرفه گاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاحیه گاز رینه لاریجان با بیان اینکه در منطقه لاریجان دمای منفی ۳۰ درجه را حس کردیم، گفت: انتظار داریم شرکت گاز این منطقه را جزو مناطق سردسیر حساب کند.

وی با بیان اینکه در تمام مناطق دشت و جلگه هر انشعاب برای شرکت گاز سه میلیون تومان هزینه اما در منطقه کوهستانی لاریجان ۲۷ میلیون تومان هزینه دارد، افزود: از وزارت نفت سه سال قبل مجوز گازرسانی به بخش لاریجان را گرفتیم ولی به خاطر هزینه زیاد این طرح را کنار گذاشتند و برای تایید امر گازرسانی بیشتر از ۶۰ میلیارد تومان برای شرکت وام گرفتیم وبا کمک زنگنه وزیر نفت امروز شاهد افتتاح گاز رینه هستیم.

یوسفیان ملا گفت: دو شهرستان همجوار آمل هم یک سری مشکلات گازرسانی داشتند واز ما تقاضا کردند و برای این دو شهرستان ۱۸ میلیارد تومان وام گرفتیم تا مشکلات گاز این دو شهرستان برطرف شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم شهرستان گیلاوند یک سری مشکلاتی را ایجاد کردند و از دیوان عدالت اداری دستور توقف عملیات گازرسانی را به لاریجان گرفتند، افزود: پس از ۲۴ ساعت این حکم در دیوان عدالت اداری لغو شد و پروژه ادامه یافت.

انتهای پیام/ م

تعیین تعرفه گاز مناطق سردسیر مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.