ارتش، وزارت دفاع و آژانس مدیریت بحران فدرال و دولت محلی پورتوریکو برای برقراری مجدد برق در این جزیره همکاری می‌کنند.

سایت پنتاگون: بازسازی کامل شبکه برق منطقه توفان‌زده پورتوریکو تقریبا به یک سال زمان نیاز داردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نوشت: مهندسین ارتش مشغول نصب پانصد ژنراتور تولید برق هستند تا شبکه برق قدیمی و خراب پورتوریکو که در توفان به شدت آسیب دیده است بتواند دوباره عملیاتی شود اما بازسازی کامل شبکه برق این منطقه توفان زده تقریبا به یک سال زمان نیاز دارد.

سایت پنتاگون افزود: ژنرال تاد سمونیت گفت، ارتش از تأسیسات عمومی شروع می کند و در قلمرو آمریکا سه میلیون و چهارصد هزار خانه دوباره از برق بهره مند می شود که برخی از آنها در مناطق دورافتاده اند.

وی گفت هدف اولیه فرماندار این جزیره این است که تا پایان اکتبر سی درصد برق پورتریکو را وصل کند و تا پایان نوامبر میزان بهره مندی خانواده ها از برق را پنجاه درصد برساند، البته این ژنرال این کار را چالشی بزرگ خواند.

ارتش تلاش می کند عواقب چهار توفان بزرگ را که آمریکا، پورتوریکو و جزایر ویرجینیا را درنوردید جبران کند. از آنجایی که پورتوریکو یک جزیره است، جبران خسارت های ناشی از توفان ها برایش چالش است و دریافت لوازم برایش دشوار است، به عنوان مثال برای بازسازی برق به 62000 قطعه ابزار نیاز دارد.

بخش دوم تلاش ها، تولید برق از نیروگاه های برق است. انتقال برق از این نیروگاه ها نیز بخش سوم و توزیع آن در خانه ها بخش چهارم تلاش های ارتش را برای برقراری برق در پورتوریکو تشکیل می دهد.

ژنرال سمونیت گفت انتقال و توزیع برق یکی از چالش های بزرگ برای پورتوریکو است زیرا ظرفیت کافی در نیروگاه های موجود برای تولید برق در این جزیره وجود ندارد.

وی تأکید کرد ارتش، وزارت دفاع و آژانس مدیریت بحران فدرال و دولت محلی پورتوریکو برای برقراری مجدد برق در این جزیره همکاری می کنند. سمونیت گفت، برقراری مجدد برق در این جزیره روند گسترده و طولانی مدت بازسازی شبکه برق را نیازمند است.

 

انتهای پیام/

 

تلاش برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده بر اثر توفان در پورتوریکو

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار