مسئول فرهنگی موکب هیئت شهدای شهرک بنوار ناظر اندیمشک از آمادگی موکب هیئت ابوالفضلی این شهرستان برای پذیرایی از زائران اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علیرضا حسین‌پور، مسئول فرهنگی موکب هیئت شهدای شهرک بنوار ناظر اندیمشک بیان کرد: با توجه به نقش مهم و محوری شهرستان اندیمشک در دسترسی به مسیرهای ارتباطی زائران اربعین باید بیش از گذشته نسبت تأمین نیازهای عاشقان سالار شهیدان در این حوزه توجه و تاکید داشت.

وی اذعان داشت: شهرستان اندیمشک با توجه به نزدیکی به مرزهای بین المللی و همچنین مجاورت با استان‌های ایلام و لرستان نقش مهمی در این حوزه داشته و ورودی خوزستان است و به همین جهت نیازمند توجه بیش تر در این زمینه و مساعدت و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و اداری شهرستان و استان است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسین‌پور تصریح کرد: به‌ همین جهت و با توجه به آغاز سفر زائران اربعین موکب هیئت ابوالفضلی در مسیر ارتباطی اندیمشک به اهواز و قبل از شهر آزادی از توابع این شهرستان روند آماده‌‌سازی و ارائه خدمات به زائران اربعین را آغاز کرده است.

مسئول فرهنگی موکب شهدای شهرک به نوار ناظر اندیمشک اظهار داشت: پیش بینی می‌شود این موکب روزانه پذیرای بیش از 6 هزار زائر اربعین میهمان موکب مردمی شهدای شهرک بنوار ناظر اندیمشک بوده و تمام خدمات مورد نیاز زائران در این موکب مردمی پیش بینی و مهیا شده است.

این مقام مسئول افزود: سال گذشته این موکب مردمی و همزمان با بازگشت زائران اربعین به ایران روزانه پذیرای 14 هزار عاشقان اهل بیت (ع) بود و در این عرصه خدمتی ماندگار ثبت کرد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علیرضا حسین‌پور گفت: تمامی هزینه‌های موکب شهدای شهرک بنوار ناظر اندیمشک را شهروندان تأمین و خادمین آن نیز از مردم بومی و عاشقان اهل بیت (ع) انتخاب و روند ارائه خدمات به زائران اربعین در این موکب تا پایان برگزاری پیاده روی عظیم اربعین ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

شهدای شهرک بنوار ناظر اندیمشک، پذیرای زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.