۳۳ طرح بنیاد برکت همزمان با سراسر کشور با حضور نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار از طریق ویدئوکنفرانس امروز در این استان به بهره برداری رسید.

افتتاح ۳۳ طرح بنیاد برکت در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حمیدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان در حاشیه این آیین  گفت: این طرح‌ها شامل مسجد، خانه عالم و کمک به کانون‌های فرهنگی مساجد است که با اعتبار افزون بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

حمید حمیدی اظهار داشت: بنیاد برکت از سال ۸۸ تاکنون در سیستان و بلوچستان افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال (۲۰۰ میلیارد تومان) در ساخت مدارس، مراکز جامع سلامت، طرح‌های زیربنایی روستایی، توانمندسازی اقتصادی و کار آفرینی هزینه کرده است.

وی ادامه داد: همچنین براساس تفاهنامه امسال مقرر شده است که این بنیاد هشت هزار میلیارد ریال (۸۰۰ میلیارد تومان) برای توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان هزینه کند.

وی افزود: به منظور گسترش مراکز آموزشی و فرهنگی، تا کنون ۱۰۸ باب مدرسه و ۵۰ باب مسجد توسط بنیاد برکت در استان سیستان وبلوچستان ساخته شده است.

 ۲۰۰ مسجد و مرکز فرهنگی برکت، در مناطق کمتر توسعه یافته کشور به صورت همزمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، محمد مخبر دزفولی رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.


انتهای پیام /ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۴:۵۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
مگر ما در کشور این همه دوایر دولتی نداریم که باز بنیاد برکت باید مدرسه بسازد.این بنیاد از کجا آمده ؟این همه موازی کاری برای چیست؟این بنیاد از کجا پول میاورد؟بزارین سیستم کارش را بکند
آخرین اخبار