رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

تداوم تحریف تاریخ فلسطین به دست رژیم صهیونیستی

رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: رژیم صهیونیستی همچنان در حال افسانه‌سرایی و تحریف تاریخ فلسطین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ابوشریف، رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی اظهار داشت: از سال 1917 به مدت 100 سال است که ظلم زیادی به ملت فلسطین می‌شود، حتی بعد از اعلامیه بالفور ظلم به فلسطین ادامه دارد.

وی افزود: حتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که چند روز قبل صحبت کردند حاضر به عذرخواهی درباره عدول از اعلامیه بالفور نشد و حاضر نشدند که اعلام کنند که کشورشان به ملت فلسطین ظلم می‌کند.

رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران بیان کرد: از سال 1917 میلادی صهیونیست‌ها وارد فلسطین شدند، سرزمین فلسطین سرزمین آبادی بود و حتی مورخان صهیونیستی به آن صحه می‌گذارند نزدیک به 700 هزار نفر در آن زمان فلسطینی در این سرزمین زندگی می‌کردند و حتی 5 هزار سال قبل سرزمین فلسطین نزدیک دارای 120 شهر بوده است.

ابوشریف با بیان اینکه در سال 1948 میلادی دوسوم مردم فلسطین و در سال 1967 میلادی 500 هزار نفر دیگر از این سرزمین اخراج شده‌اند، گفت: شهر قدس در حال یهودی شدن است و ورود و خروج دست فلسطینیان نیست و این امر در اختیار رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به تحریف تاریخ فلسطین توسط رژیم صهیونیستی افزود: این سرزمین سه میلیون نفر در سال توریست دارد و رژیم صهیونیستی در حال ادامه دادن به این افسانه‌سرایی و تحریف است و اگر توانسته تا به‌حال دوام بیاورد به خاطر ضعف مسلمانان و چنددستگی در میان آن‌ها بوده است.

رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران بیان کرد: هر جایی که مشکلی هست دست موساد و رژیم صهیونیستی را در منطقه می‌بینیم، از روحانیون می‌خواهیم که در زمینه آزادی فلسطین نقش ایفا کنند چرا که آزادی فلسطین واجب عینی است و فلسطین متعلق به تمام آزادگان جهان است.

انتهای پیام/ش

 دیدار رئیس جنبش جهاد فلسطین با آیت الله علوی گرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار