تصادف خودروی سمند حامل ۵ نفر از معلمان منطقه کلاترزان از توابع شهرستان سنندج موجب مرگ یکی از این معلمان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛بعدازظهر امروز سه شنبه خودروی حامل پنج نفر از معلمان خانم آموزش و پرورش منطقه کلاترزان از توابع شهرستان سنندج بعد از تعطیلی مدرسه و در هنگام مراجعت معلمان به منزل در گردنه تیتور سنندج با یک دستگاه وانت نیسان تصادف کرده و بر اثر این سانحه، معلمان مصدوم و توسط اکیپ‌های امدادی و فوریت‌های پزشکی به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شدند.

متاسفانه بر اثر این تصادف یکی از معلمان مصدوم سانحه به نام کتان عزیزی بر اثر جراحات وارده فوت کرد و چهار معلم دیگر نیز هم اکنون در بیمارستان کوثر سنندج تحت درمان قرار دارند و روند مداوای آنان در حال پیگیری است.

گفتنی است، به محض کسب اطلاع از وقوع سانحه مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به همراه مدیر آموزش و پرورش منطقه کلاترزان با حضور در بیمارستان کوثر از معلمان عیادت و از نزدیک در جریان روند درمان آنان قرار گرفت و با خانواده همکار ارجمند مرحومه کتان عزیزی ابراز همدردی کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ضمن اظهار تاسف از وقوع این سانحه دلخراش فقدان این همکار ارجمند را به خانواده شریف فرهنگیان کشور به ویژه فرهنگیان دلسوز و پر تلاش استان تسلیت گفت و برای همکاران مصدوم نیز از درگاه خداوند منان شفای عاجل مسئلت کرد.

منبع مهر

انتهای پیام/ی

تصادف در محور سنندج - سروآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.