پلیس شهرستان نیشابور با دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو پرده از ۵۹ فقره سرقت برداشت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ "حسین بیات مختاری" فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت اشیاء قیمتی و وجوه نقد از داخل خودرو در محدوده اماکن گردشگری شهر نیشابور موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌ها تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و سرانجام با استفاده از سرنخ‌های بجامانده متهم را که دارای بیش از ده فقره سوابق کیفری و اهل یکی از شهر‌های همجوار بود را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهم ۴۵ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی به ۵۹ فقره سرقت داخل خودرو (۱۰ فقره سرقت در نیشابور، ۵ فقره سرقت در شهر کاشمر، ۱۰ فقره سرقت در شهر شاهرود، ۲۰ فقره سرقت در شهر یزد، ۷ فقره سرقت در جاده کرج-چالوس و ۷ فقره سرقت داخل خودرو در شهر قوچان) اعتراف و اعلام داشت این سرقت‌ها را با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اجاره‌ای انجام داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به دادسرا افزود: از گذاشتن وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل خودرو در زمان پارک جدداً خودداری و با عمل به توصیه‌های پلیس زمینه ارتکاب جرایم را از سارقان سلب کنند.

 
انتهای پیام//س.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.