سرپرست تيم ايزی پايپ كاشان گفت: منابع مالی زياد يک تيم خاص در ليگ كشتی باعث يک نبرد نا برابر در تمامی زمينه ها می شود.

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل باغبان با بیان این مطلب افزود: بزودی نامه ای را به فدراسیون كشتی ارسال می كنیم تا مسایل پیش آمده در دیدار فینال لیگ كشتی آزاد توسط كمیته انضباطی فدراسیون بررسی شود.
وی ادامه داد: تیمداری ما در لیگ كشتی بخاطر این بود كه یك گروه مدیریتی مناسب فدراسیون را اداره می كنند و بنابراین انتظار داریم درخواست ما از سوی فدراسیون مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
باغبان با اشاره به اینكه كادر فنی این تیم بسیار خوب عمل كرده است، تصریح كرد: اگر كشتی ما با بیمه رازی در شرایط طبیعی برگزار می شد كاشان قهرمان بود هر چند كه امروز هم با اولین حضور و نایب قهرمانی و هزینه های به مراتب پایین تر از تیم بیمه رازی چیزی را از دست نداده ایم.
وی در مورد انتقاد به نبود تماشاگران كاشانی در سالن گفت: همه كسانی كه مسابقه فینال را دیدند شاهد حضور نسبتا خوب مردم در سالن علی رغم بعد مسافت تا شهر بودند.
باغبان در پایان در مورد انتقادات به میزبانی احتمالی این شهر در جام باشگاه های جهان گفت: برخلاف مسایل عنوان شده تمام مسولان سیاسی، انتظامی و ورزشی شهر به دنبال برگزاری مناسب این رقابت ها طبق معیارهای فدراسیون هستند و تا چند روز آینده تكلیف این موضوع مشخص می شود.
انتهای پیام/


انتقاد سرپرست تیم کشتی آزاد ایزی پایپ از برگزاری رقابت فینال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار