مدیرکل بحران استان ایلام از ایجاد سایت اسکان اضطراری با ظرفیت 10 هزار نفر در مهران خبر داد.

ایجاد سایت اسکان اضطراری با ظرفیت 10 هزار نفر در مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛احمد کرمی مدیرکل بحران استان ایلام اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های جوی و احتمال ریزش بارش‌ها در ایام اربعین نیاز به ایجاد ایستگاه اسکان اضطراری ضروری به نظر می‌رسد و با توجه به تردد زوار، اتوبوس‌ها و وسائط نقلیه شخصی و احتمال ازدحام بسیار زیاد در مسیر، شهر مهران و مسیر مهران به پایانه باید یک مدیریت واحد و هدف مند برای ساماندهی زوار ایجاد شده و پیش بینی‌های لازم برای اسکان اضطراری این عزیزان نیز مد نظر قرار گیرد.

وی گفت : با توجه به این که احتمال توقف زوار در پایانه مرزی وجود دارد سایت اسکان اضطراری باید در مکانی باشد که زوار بتوانند در کمترین زمان ممکن به این ایستگاه انتقال یابند.

کرمی یکی از بهترین مکان‌های مناسب برای اسکان اضطراری را پایانه برکت عنوان کرد و افزود : با توجه به امکانات و زیرساخت هایی که در این پایانه وجود دارد و همچنین بازدید میدانی صورت گرفته می توان پایانه صدف را برای ایجاد سایت اسکان اضطراری در نظر گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام همچنین از دستگاه‌های زیربط خواست تا در ایجاد زیرساخت های لازم برای برپایی سایت اسکان اضطراری تلاش کنند.

 

انتهای پیام/ه

 

تکمیل زیرساخت های مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.