سازمان سنجش آموزش كشور طی اطلاعیه‌ای چگونگی انتخاب رشته‌ دانشجويان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه در مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری را اعلام کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان سنجش آموزش كشور طی اطلاعیه‌ای چگونگی انتخاب رشته‌ دانشجويان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه در مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری را اعلام کرد.

این اطلاعیه آمده است: پيرو اطلاعيه‌هاي مورخ 96/05/29 و 96/07/26 به اطلاع دانشجويان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه كه در آزمون مورخ 96/06/24 شركت نمودند و فهرست اسامي آنان با توجه به اعلام نظر معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و نتيجه علمي آزمون مذكور در رديف واجدين شرايط علمي براي جايابي در موسسات آموزش عالي قرار گرفته اند، مي‌رساند بر اساس هماهنگي بعمل آمده با دانشگاههاي پذيرنده با توجه به رشته امتحاني داوطلبان، رشته‌محل و يا رشته‌محلهايي به شرح جدول ذيل براي جايابي آنها تعيين شده است. لذا هریک از متقاضیان مي‌بايست كليه کدرشته‌محلهاي اعلام شده براي رشته امتحاني خودرا در مقطع تحصیلی (كارشناسي ارشد و يا دكتري) با توجه به علاقه و اولويت دلخواه انتخاب و در فرم انتخاب رشته در سایت این سازمان از این تاریخ و حداکثر تاروز شنبه 96/08/06 درج نمايند.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: با عنايت به اينكه جايابي داوطلبان براساس نمره اكتسابي در يكي از رشته‌محلهاي اعلام شده صورت خواهد پذيرفت، تاكيد مي‌گردد متقاضيان تمامي رشته‌محلهاي اعلام شده براي رشته‌ امتحاني مربوط را انتخاب نمايند در غير اين صورت اگر كدرشته‌محل دانشگاهي را انتخاب ننموده و در يكي از كدهاي انتخابي خود جايابي نشوند اقدام ديگري از سوي اين سازمان ميسر نخواهد بود.ضمناً انتخاب رشته نیز به گونه ای طراحی شده است که لزوماً داوطلب باید نسبت به انتخاب، تمامی کدمحل های رشته مربوط به ترتیب علاقه اقدام نماید، بدیهی است معرفی نهایی براساس اولویت انتخابی، ظرفیت ونمره آزمون داوطلبان صورت خواهد گرفت.

در این اطلاعیه آمده لازم به تاكيد است پس از انجام مرحله انتخاب رشته و اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان، مسؤليت اثبات و ارائه مستندات قانوني لازم به موسسه محل قبولی جهت ثبت‌نام و ادامه تحصيل بر عهده متقاضيان خواهد بود. ضمناً درخصوص متقاضیان رشته سلامت مراتب متعاقباً با داوطلبان هماهنگی خواهد شد.

برای دریافت فایل جدول رشته‌هاي پژوهشگاه شاخص پژوه براي درج در اطلاعيه اعلام اسامی جهت انتخاب رشته فرمت PDF به اینجا مراجعه کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.