پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه بازی های آشتیانی را ندیدم اما او یکی از اسطورهای فوتبال ایران بود که از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهنام ابوالقاسم پور در مراسم تشیع جنازه ابراهیم آشتیانی اظهار کرد: در ابتدا درگذشت آشتیانی را به جامعه ورزشی به خصوص پرسپولیسی ها تسلیت می گویم. حضور در مراسم تشیع خوب است اما یکسری از افراد دوست دارند که در دید رسانه ها باشند و همین موضوع باعث بی نظمی در برگزاری این مراسم می شود. 

او ادامه داد: بازی های مرحوم آشتیانی را ندیدم اما از طریق رسانه ها و روزنامه ها تاریخچه بازی های مرحوم آشتیانی را مطالعه کردم. او یکی از اسطوره های فوتبال کشورمان بود. 

ابوالقاسم پور  درباره اینکه کدامیک از تیم های پرسپولیس و استقلال در آبان ماه بیشترین برد در دربی را داشتند، بیان کرد: به طور حتم پرسپولیسی ها بیشترین برد در دربی را در آبان ماه داشتند. به هر حال امیدوارم بازی خوبی از دو تیم فردا ببینم و برد و باخت در این بازی وجود داشته باشد. 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: استقلال در لیگ برتر ایران نتیجه نگرفته است و پرسپولیسی ها هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند، براین اساس هر دو تیم برای برد دربی به میدان می آیند. البته برانکو با تجربه تر از سرمربی آلمانی استقلال است و شناخت کاملی در باره دربی دارد، براین اساس شانس پرسپولیس برای برد دربی بیشتر از استقلال است. 

انتهای پیام/ 

اظهارات ابوالقاسم پور درباره مرحوم آشتیانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار