معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت:انتظار می‌رود یک بازنگری جدی در رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی لرستان صورت گیرد و متناسب با نیاز استان رشته داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبیب‌اله خجسته‌پور معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان بیان داشت:دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی نسل سومی است که قرار است علم و مهارت را پیوند دهد تا به سمت تولید ثروت پیش برویم.

وی تولید ثروت در جامعه امروزی را نیازمند پیوند علم و مهارت دانست و افزود:استان لرستان در دو دهه اخیر هم در زمینه توسعه کمی و هم در زمینه تنوع رشته‌ای در دانشگاه علمی کاربردی عملکرد خوبی داشته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت:انتظار می‌رود یک بازنگری جدی در رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی لرستان صورت گیرد و متناسب با نیاز استان رشته داشته باشیم و رشته‌های مناسبی که داریم نیز تقویت شوند.

وی گردشگری را از ظرفیت‌های بالا در لرستان برشمرد و اظهار کرد: برای تبدیل لرستان به مقصد گردشگری نیازمند کارشناس در تمام حوزه‌های گردشگری هستیم که این یکی از اهداف دانشگاه علمی و کاربردی است.

خجسته‌پور عنوان کرد:هنوز برای اینکه در جامعه، گردشگری به عنوان یک علم و صنعت دیده شود فاصله داریم.

این مسئول گفت:معادن استان به دلیل عدم وجود رشته‌هایی که بتوانند سنگ‌ها و معادن ما را فرآوری کتند شاهد خام فروشی در سطح استان هستیم.

وی نیروی انسانی را از ظرفیت‌های مهم لرستان دانست و افزود: امروزه بسیاری از نیروی انسانی لرستان در جا‌های دیگر کار می‌کنند و زمینه برای فعالیت آن‌ها بخوبی وجود ندارد.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد:تفاهم نامه‌ای بین استانداری لرستان و دانشگاه علمی کاربردی در راستای توسعه این دانشگاه در لرستان منعقد شد.

انتهای پیام/م

بازنگری در رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.