همایش سه ساله های حسینی در اردبیل برگزار شد

همزمان با سراسر کشور و مصادف با شهادت حضرت رقیه (س)همایش سه ساله های حسینی در محل حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این مراسم پرشور که با حضور خیل عظیمی از عزاداران حسینی برگزار شده بود مادران با برتن کردن لباس ها و بستن سربند های سبز و مشکی مزین به نام حضرت رقیه (س) بر تن فرزندان خردسال خود به یاد طفلان کربلا و دردانه سیدالشهدا به عزاداری پرداخته و اشک ماتم ریختند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:حضرت رقیه (س)نمونه کامل تربیتی به شمار می روند چرا که در دامان استاد اخلاق و تربیت حضرت امام حسین (ع)و الگوی صبر و استقامت حضرت زینب (س)به بهترین فضائل اخلاقی تربیت و پرورش یافته است.

وی با اشاره به ترویج تربیت صحیح دینی و اسلامی در خانواده های شیعیان افزود:برگزاری چنین همایش ها و مراسمات مذهبی یک کلاس بزرگ تربیتی به شمتر میرود و حضور کودکان در این مراسمات در تربیت و پرورش آنها موثر خواهد بود

گفتنی است همایش سه ساله های حسینی در امامزاده سید صدرالدین اردبیل و سایر امکان مذهبی شهرستان های استان اردبیل نیز برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ح

همایش سه ساله های حسینی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.