فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت:در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در مهرماه سالجاری، تعداد ۱۴۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را اعم از خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف، ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق با رانندگان متخلف برخورد و وسیله نقلیه آنها را متوقف کردند.

سرهنگ کمالی افزود: در این راستا ماموران پلیس راهور شهرستان بافق در طول مهرماه سالجاری تعداد ۱۱۸ دستگاه موتورسیکلت و ۲۳ دستگاه خودرو را که راکبان آنها ضمن عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تخلفاتی از جمله سبقت غیرمجاز، رانندگی بدون گواهینامه، حرکت در خلاف جهت و فاقد مدارک و غیره را انجام داده بودند توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

وی با اشاره به علل و عوامل بروز حوادث رانندگی از جمله تخطی از سرعت مطمئنه، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی و غیره، گفت: ارتقاء فرهنگ و رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی، از اعمال قانون و صدور برگ جریمه از سوی پلیس، کارسازتر است و نیاز می باشد با آموزش، دانش و مفاهیم ترافیک، فرهنگ راهنمایی و رانندگی را بالا ببریم.

انتهای پیام/ی

توقیف وسایل نقلیه متخلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.