حاج ناصر همافر یار دیرین انقلاب، مسئول ستاد پشتیبانی جنگ تحمیلی ، خَیر و معتمد مردم قزوین دار فانی را وداع گفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ ناصر همافر مبارز انقلابی قزوینی که سال ها در مسیر انقلاب و ارزشهای دفاع مقدس تلاش کرد به دیدار حق شتافت .

امروز پیکر این مبارز انقلابی بر روی دستان مردم ولایت مدار قزوین تشییع شد .

مرد بی تکرار این شهر، سالها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، بازار و حجره و سرمایه اش را رها کرد تا انقلاب رها نباشد.

او از سال ۱۳۴۲ همپای مبارزان انقلاب و در کنار روحانیون انقلابی، به درستی میان گود بود و هیچ بادی نبود که او را بلرزاند.

حاج ناصر با بسیج همه دار و ندارش در صحنه ماند تا امام و مقلدان بی چون و چرایش، در طول حیاتش تنها نمانند و چه در قبل از پیروزی انقلاب و با وجود اندک بودن یاران امام و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یک تنه به پای اعتقاداتش که بر گرفته از راه و منش امام راحل بود، ایستادگی کرد.

او به راستی یکی از یاران صدیق و همراه و همراز حضرت آیت الله باریک بین، نماینده فقید امام امت بود که تحت هیچ شرایطی او را رها نساخت و همواره در همه صحنه ها پا به پایش برگ برگِ انقلاب را رقم و قلم زد.

مردم فهیم، بویژه رزمندگان جان برکف هشت سال دفاع مقدس قزوین که نه، بلکه سراسر ایران اسلامی، هرگز ایثار واز خود گذشتگی های او را از یادها نخواهند برد.

حاج ناصر را همه آنانی که دستی در انقلاب و دفاع مقدس داشته و دارند بخوبی می شناسند و همت بلندش را می ستایند.

همافر که با احداث مدرسه ، از آموزش و پرورش نسل های آینده انقلاب غافل نبود، خَیّرِ مدرسه ساز نیز نام گرفت و تا آخرین روزهای حیاتش تلاش داشت تا راه امام و اهداف الهی مقتدایش را در هر زمان و مکانی به نادانان انقلاب یادآوری کرده و برای تحقق این مهم از احدی بیم و هراس نداشت.

انتهای پیام/

 

درگذشت حاج ناصر همافر یار دیرین انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.