تحویل 10 دستگاه مقره شوی به شرکت توزیع برق خوزستان

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق خوزستان از تحویل 10 دستگاه مقره شوی مصوبه هیات دولت به این شرکت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرحیم جهان بین، معاون بهره برداری شرکت توزیع برق خوزستان گفت: به دنبال تحقیقات شرکت توزیع برق خوزستان در زمینه ریزگردها در سال 1394 و آسیب های جدی که سال گذشته به مقره های کلانشهر اهواز وارد شد، براساس مصوبه هیات دولت، 10 دستگاه مقره شوی به توزیع برق خوزستان تحویل داده شد.

وی اذعان داشت: این 10 دستگاه مقره شوی با 53 میلیارد ریال از منابع داخلی وزارت نیرو تامین شده و با توجه به 6 دستگاهی که از سال های گذشته داشته و 2 دستگاه که در نیمه دوم سال گذشته خریداری شد، جمع دستگاه های مقره شوی استان به 18 رسیده و تا پایان سال با اضافه شدن 2 دستگاه دیگر می توانیم نیاز بیش تر شهرستان ها را در این زمینه تامین نماییم.

جهان بین تصریح کرد: اکنون ناحیه جنوب و شهرستان های ماهشهر، هندیجان، دشت آزادگان، رامشیر، شادگان، هویزه ، شوش، امیدیه، شوشتر، اندیمشک، دزفول، رامهرمز و هفتکل نسبت به سایر شهرستان ها بیش تر در معرض آلودگی محیطی صنعتی و پدیده گرد و غبار قرار دارند که این دستگاه ها به آن ها تحویل داده می شود و امید است که دیگر شاهد بحران در زمینه آسیب دیدگی مقره ها نباشیم.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق خوزستان همچنین اظهار داشت: امسال با توجه به نیاز این شرکت، 4 دستگاه آب مقطرسازی با 3 میلیارد ریال خریداری شده و جمع دستگاه های آب مقطرسازی خوزستان به 5 رسید.

وی در ادامه افزود: تمامی این اعتبارات از منابع وزارت نیرو تامین شده و هنوز پولی از مصوبه هیات دولت ، به توزیع برق خوزستان اختصاص داده نشده است.

عبدالرحیم جهان بین اذعان کرد: استاندار خوزستان به صورت جدی اختصاص این اعتبار را دنبال می کند و امید است سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این خصوص اهتمام ویژه ای به خرج دهد تا بتوانیم سایر نیازهای خوزستان را در خصوص جلوگیری از آسیب دیدگی شبکه توزیع برق تامین کنیم.

انتهای پیام/گ

بهره مندی شرکت توزیع برق خوزستان از 10 دستگاه مقره شوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.