کارگاه آموزشی بررسی ناهنجاری های اسکلتی دانش آموزان و مهارت های روانی معلمان تربیت بدنی با  شرکت ۴۰۰ نفر از معلمان ورزش استان برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در کارگاه آموزشی بررسی ناهنجاری های اسکلتی دانش آموزان و مهارت های روانی معلمان تربیت بدنی که در ارودگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزارشد، گفت: همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی این معاونت با همکاری انجمن علمی معلمان تربیت بدنی اقدام به برگزاری کارگاه علمی آموزشی یک روزه ویژه دبیران تربیت بدنی کرده است.   

وی افزود: در این کارگاه آموزشی دو موضوع ناهنجاری های اسکلتی دانش آموزان و مهارت های روانی معلمان تربیت بدنی با مدرسی اساتید برجسته دانشگاه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

خوش گوار با اشاره به اقدامات و عملکرد معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان طی دو سال اخیر گفت: توجه به ابعاد مختلف علمی و عملی و ارتقای توانمندی های فنی دبیران ورزش از برنامه های اولویت دار این معاونت است.

وی اضافه کرد: این کارگاه آموزشی در این راستا برگزار شده و خوشبختانه با شرکت بیش از ۴۰۰ نفر مورد استقبال معلمان ورزش استان قرار گرفته است.  

انتهای پیام/م

شرکت بیش از ۴۰۰ معلم تربیت بدنی درکارگاه آموزشی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.