رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با توجه به ثبت نام ۶۹ بنگاه تولیدی برای بازسازی و نوسازی، پرداخت ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شده است.

پرداخت ۴۳ میلیارد ریال برای نوسازی و بازسازی بنگاه‌های تولیدی بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  سیدحسین حسینی‌محمدی صبح امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تاکید بر حل مشکلات و موانع واحدهای اقتصادی و تولیدی اظهار داشت: رونق اقتصادی در عرصه واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی از اولویت‌های استان بوشهر است که در این راستا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و راهکارهای لازم را برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات بنگاههای تولیدی امسال 50 جلسه کارگروه تسهیل تشکیل شده خاطر نشان کرد:در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی بمنظور رونق تولید و فعال سازی بنگاه‌های اقتصادی در 7 ماه امسال 50 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از مصوبه رفع موانع تولید در این استان خبرداد و افزود: با توجه به دستور کارجلسات کارگروه تسهیل تاکنون 364 مورد مصوبه در خصوص تسهیلات بانکی، مسائل تامین اجتماعی، امور مالیاتی و غیره برای رفع موانع بخش صنعت و معدن استان تعیین شده است.

حسینی محمدی با اشاره به ثبت نام 247 متقاضی در سامانه بهین یاب استان بوشهر بیان کرد: 247 متقاضی دریافت تسهیلات در بخش‌های حوزه صنعت، معدن و کشاورزی در سامانه الکترونیکی مربوطه بهین یاب موفق به ثبت نام شده‌اند که از این تعداد 118 مورد آنها در کمیته‌های بررسی تعیین تکلیف و 107 مورد آن در کارگروه استانی مطرح شده که جمعا مبلغ 134 میلیارد تومان در کارگروه استان مصوب شده است .

وی از ثبت نام برای نوسازی و بازسازی بنگاه‌های تولیدی استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با توجه به ثبت نام 69 بنگاه تولیدی برای بازسازی و نوسازی، پرداخت 43 میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بیان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بصورت مستمر هر هفته با حضور استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با دستور کار مختلف برای هرواحد تولیدی که ثبت نام کرده است تشکیل و با نگاه مثبت مشکلات بررسی و تصمیم گیری می‌شود.

حسینی محمدی تاکید کرد: از بانکهای عامل استان انتظارهمکاری و تعامل بیشتری درروند پرداخت تسهیلات با سود متعارف برای بنگاه‌های تولیدی را داریم تا بتوان ایجاد انگیزه لازم و خدمتگزاری مطلوب‌تری برای ثبت نام متقاضیان در سامانه بهین یاب نظیر تسهیلات نوسازی و بازسازی، سرمایه درگردش و همچنین راهکارهای بخشودگی جرائم سود تسهیلات معوق را خواستاریم.

انتهای پیام/ف

بنگاه‌های تولیدی بوشهر نوسازی و بازسازی می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.