مردم خیر نوشهر ۴۳۹ میلیون تومان در قالب طرح ایتام و محسنین ۶ ماه نخست امسال در این شهرستان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، بهرام کیاکجوری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نوشهر با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور رسیدگی به مشکلات خانوار‌های نیازمند در این نهاد اجرا می‌شود، گفت: خیران این شهرستان ۴۳۹ میلیون تومان به ایتام این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال کمک کردند.

وی افزود: هزار و ۷۰۰ حامی نوشهری حمایت‌های مادی و معنوی ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه حامیان ۴۳۹ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند افزود: سهم ایتام از این مبلغ ۱۹۶ میلیون تومان و سهم فرزندان محسنین ۲۴۳ میلیون تومان بوده است.

کیاکجوری با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از جمله طرح‌های مشارکتی و موفق کمیته امداد است، افزود: این طرح به منظور رسیدگی به مشکلات ایتام و خانوار‌های نیازمند اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام با کمک حامیان و خیران برای ارتقای معیشت و تکریم ایتام اجرا شده است، گفت:: در طول فعالیت این طرح، با استقبال بی نظیر مردم خیر و نیکوکار نوشهر مواجه شده و اقدامات اساسی برای رفع نیاز‌های خانوار‌های ایتام مانند تامین هزینه‌های تحصیلی، درمانی، جهیزیه، خرید یا تعمیر و تکمیل منزل و دیگر نیاز‌های انجام شده است.

کیا کجوری با بیان اینکه ایجاد زمینه مشارکت افراد خیّر و نیکوکار و ترویج فرهنگ احسان به ایتام از اهداف اجرای طرح اکرام و محسنین است، افزود: مردم نیکوکار نوشهر می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۱*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود با کمیته امداد در خدمت رسانی به ایتام و فرزندان محسنین مشارکت کنند.

انتهای پیام/ع

خیران نوشهری و کمک ۴۳۹ میلیون تومانی به ایتام و فرزندان محسنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.