مسئول دفتر ستاد اربعین دزفول از ارسال محموله کمک های مردم دزفول به زائران اربعین حسینی به مرز چذابه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرظاهر طحان، مسئول دفتر ستاد اربعین دزفول بیان داشت: کمک های مردمی دزفول با برپایی موکب این شهرستان در مرز چذابه بین زائران اربعین حسینی توزیع می شوند.

وی تصریح کرد: کاروان شامل کمک های مردمی و دستگاه های اجرایی شهرستان دزفول به وسیله 20 دستگاه خودرو راهی مرز چذابه شد.

ظاهر طحان اذعان داشت: این کاروان علاوه بر تجهیزات خدماتی چون سرویس بهداشتی، حمام و کانکس محل استراحت شامل؛ انواع مواد غذایی و آرد می باشد که در گام نخست به ارزش 5 میلیارد ریال جمع آوری شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای توزیع بین زائران کربلا همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در روزهای آینده نیز کمک های جمع آوری شده از مردم به موکب دزفول مستقر در مرز چذابه ارسال می گردد.

مسئول دفتر ستاد اربعین دزفول در ادامه افزود: موکب دزفول به عنوان یکی از بزرگ ترین موکب های مستقر در مرز چذابه از امکانات لازم برای خدمت رسانی به زائران برخوردار بوده و تا پس از اربعین در خدمت زائران است.

امیر ظاهرطحان بیان کرد: در موکب دزفول امکانات لازم برای استراحت زائران کربلا پیش بینی شده، ضمن اینکه تمهیدات لازم برای پذیرایی و توزیع غذا بین زائران در این موکب پیش بینی شده و در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

ارسال محموله کمک های مردمی دزفول به مرز چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.