سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری گفت: ۸۹۸ هزار لیتر نفتگاز مهرماه امسال بین واحد‌های دامداری و مرغداری این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرزین فرهادی گفت: مهرماه امسال ۱۵ درخواست سوخت برای واحد‌های دامداری شهرستان ساری صادر شد که از این تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز و ۱۶ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید بین واحد‌های پرورش دهنده دام سبک و سنگین دارای مجوز صنعتی و سنتی این شهرستان توزیع شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه ۷۲ درخواست تامین سوخت برای واحد‌های مرغداری این شهرستان صادر شد، ادامه داد: از این تعداد ۲ میلیون و ۸۹۳ هزار لیتر نفتگاز و ۶ هزار لیتر نفت سفید بین واحد‌های مرغداری دارای مجوز صنعتی معتبر توزیع شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه مرغداران و دامداران شهرستان ساری باید با مراجعه به سامانه مدیریت درخواست فرآورده‌های نفتی و بارگذاری برگه جوجه ریزی، برگه بهداشت و پروانه بهره برداری سوخت مورد نیاز خود را درخواست کنند، گفت: پس از برآورد و تایید مقدار سوخت مورد نیاز آن واحد توسط اداره امور دام شهرستان، مرغداران و دامداران می‌توانند با مراجعه به پایانه شرکت نفت، فرآورده نفتی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

فرهادی افزود: شهرستان ساری دارای ۲۴۰ واحد مرغداری صنعتی دارای مجوز با ظرفیت ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه جوجه در هر دوره است که سالانه با تولید ۳۲ هزار تن گوشت سفید به عنوان قطب تولید فرآورده‌های دامی در استان شناخته می‌شود.

انتهای پیام/ع

برخورداری واحد‌های مرغداری و دامداری ساری از ۸۹۸ هزار لیتر نفتگاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.