بازیکن تیم گیتی‌پسند گفت: «حسین شمس» یک مربی باتجربه است و سابقه او برای همه مشخص است و امیدواریم امتیازاتی را که در نیم‌فصل از دست دادیم، در نیم‌فصل دوم به دست آوریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد اسماعیل‌پور عصر امروز پس از پیروزی گیتی پسند در برابر هیأت فوتبال قم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم هیأت فوتبال قم با توجه به امتیازاتی که کسب کرده بود در انتهای جدول قرار داشت و هدفش هم گرفتن امتیاز در اصفهان بود تا بتواند خود را به بالای جدول نزدیک کند.

وی ادامه داد: با تغییراتی که انجام شد و تمریناتی که در این هفته انجام دادیم، توانستیم برنده بازی باشیم و مهم کسب سه امتیاز بود و امیدوارم در بازی‌های بعدی با تعداد گل‌های بیشتری پیروز شویم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند درباره داوری بازی خاطرنشان کرد: داوری خیلی خوب بود و مشکلی نداشت.

اسماعیل‌پور در پاسخ به این سوال که با رفتن افضل و آمدن حسین شمس چه تغییراتی در ترکیب انجام شده است،گفت: مسلما تغییراتی در تیم انجام شده و برخی بازیکنان ممکن است از این تغییرات دچار تضعیف روحیه شوند اما حسین شمس یک مربی باتجربه است و سابقه او برای همه مشخص است و امیدواریم امتیازاتی که در نیم فصل از دست دادیم را در نیم فصل دوم به دست آوریم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که جام قهرمانی امسال در اصفهان باقی بماند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.